Schimb și retur

refund_b1.jpg
1Ușor împachetați produsul în ambalajul original în întregime cum la-ți procurat (produsele de seturi, re returnează în tot aceeași stare de set).
refund_b2.jpg
2Completați o cerere de înapoiere atașată la comandă.
refund_b3.jpg
3Atașați o copie a bonului de casă, pentru a specifica modul de returnare a banilor (mandat poștal sau prin virament în contul bancar).
refund_b4.jpg
4Expediați coletul, la adresa:
Moldova, mun. Chișinău,
șos. Muncești 426/3,
MD-2023
refund_b5.jpg
5După trimiterea coletului, vă rugăm să ne anunțați prin trimiterea unui mail la retur@damicom.md.

Motive pentru returnare și schimbare

refund_2week.jpg
Clientul are dreptul de a returna produsul (produsul poate fi returnat în cazul în care acesta nu a fost folosit, proprietățile de consum păstrate, etichete din fabrică și aspectul său de vânzare gata sunt rezervate) fără a invoca motive, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice din momentul efectiv de livrare a mărfii de la vânzător sau de persoane, reprezentând vânzător.

Această listă indică faptul că produsele de calitate corespunzătoare, care posedă proprietăți individuale, nu pot fi returnate, în cazul în care astfel de bunuri pot fi utilizate doar de consumatorul care cumpără-l.

Pentru returnarea produsului trebuie să prezintați un document care confirmă faptul și condițiile de achiziție, dar, de asemenea, să completați cererea de returnare a produsului.

refund_defact.jpg
Returnarea bunurilor in cazul descoperirii unor defecte, referitoare la nerespectarea condiţiilor de comandă, apărute din vina vânzătorului:

În cazul în care marfa a fost găsită de dvs. cu nerespectarea parţială sau cu încălcare a termenilor de comandă din vina vânzătorului, privind sortimentul, completitudinea, cantitatea de mărfuri, aveţi dreptul de a informa vânzătorul (nu mai târziu de șapte zile calendaristice la primirea mărfurilor) despre încălcările şi cererea pentru a le remedia.

De asemenea, aveți dreptul de a refuza marfa și de a solicita returnarea banilor. În acest caz, produsul trebuie să fie returnat vânzătorului, cu menținerea curată a aspectului comercial, proprietățile de consum, conținut, etc.

Pentru returnarea produsului trebuie să prezintați un document care confirmă faptul și condițiile de achiziție, dar, de asemenea, să completați cererea de returnare a produsului.