SC Damicom SRL dispune de un atelier de service profesional în cadrul caruia se desfasoara activitati complexe de intretinere, revizii si reparatii la toate sculele, echipamentele si utilajele electrice sau pneumatice livrate, atat in perioada de garantie, cat si in cea de post garantie. Atelierul de service si include si un depozit de piese de schimb care asigura viteza de executie a unei lucrari de reparatie in cel mai scurt timp.

Personalul nostru va sta la dispozitie analizand nevoile dumnevoastra pentru a va oferi solutii concrete si cel mai bun raport pret-calitate de pe piata. Echipele noastre de service participa activ la stagii de pregatire profesionala efectuate atat in cadrul companiei, cat si de catre furnizorii nostri de echipamente si utilaje. Asiguram service pentru echipamentele comercializate de la producatori de renume mondial precum: Bosch, Makita, Stihl, Pramac, Kaeser, Fiac, Karcher, Esab, Telwin, Ridgid, Rems, Rothenberger, Agt, Honda, Briggs & Stratton, Lombardini si altele.

Clientilor nostri le asiguram, in mod operativ, pe langa activitatea de reparatii in garantie si post garantie, si activitatea de intretinere periodica planificata, in baza unui contract de service si conform specificatiilor prevazute in documentatia tehnica a echipamentelor.

Incepand cu anul 2011, departamentul de service realizeaza si activitatea de service mobil (pentru generatoare, compresoare, utilaje s.a.) prin echipele de interventii dedicate. Acestea intervin rapid si eficient pe santiere, chiar in mijlocul lucrarilor sau la sediul clientilor. Pentru acest gen de interventii, autoutilitarele firmei sunt complet dotate ca ateliere mobile, echipate cu tot ce este necesar pentru reparatii.

Prin specialistii nostri in grupuri electrogene, experti in motoare termice industriale, punem la dispozitia clientilor intreaga gama de servicii post vanzare reprezentata de:

  • servicii de transport, montaj si punere in functiune pentru grupuri electrogene portabile si stationare, compresoare stradale, utilaje industriale s.a.;
  • interventii prompte in teritoriu cu ajutorul echipei noastre de service mobil;
  • asigurare training cu personalul utilizator.

De asemenea, compania noastra a implementat un sistem foarte flexibil prin care ofera spre inchiriere, partenerilor sai, o gama variata de scule electrice si utilaje de mica mecanizare la preturi avantajoase.

Garantie

Garantia acopera defectiunile de fabricatie sau viciile ascunse ale pieselor/subansamblelor, precum si a erorilor de montaj ale acestora.
Garantia nu acopera uzura normala a masinii precum si defectarea acesteia din cauze neimputabile producatorului (transport sau depozitare incorecta, alegere gresita, neutilizararea produsului conform datelor tehnice si a instructiunilor de utilizare inscrise in cartea tehnica ce insoteste produsul, utilizarea unor accesorii necorespunzatoare, suprasolicitare peste parametrii indicati, absenta intretinerii periodice, utilizarea unor uleiuri sau carburanti necorespunzatori).

Conditii de receptie a produselor in unitatea service
  • Produsele se primesc in unitatea service numai dupa o constatare sumara a defectului semnalat, precum si a intocmirii devizului de receptie de catre unitatea service.
  • Produsele aflate in garantie trebuie sa fie insotite de Certificatul de garantie. Totodata, clientul este de acord ca verificarea indeplinirii conditiilor de garantie sa fie efectuata de catre personalul autorizat din cadrul unitatii service.
  • Nu se acorda garantie in cazul utilizarii necorespunzatoare, uzurii normale sau suprasolicitarii, de asemenea, consumabilele sau accesoriile (perii, mandrine, adaptoare, cabluri de alimentare, filtre bujii) nu sunt acoperite de garantie. Pentru nelamuriri va rugam sa consultati lista detaliata a cazurilor care sunt exceptate de la garantie.
  • Orice interventie efectuata de persoane neautorizate conduce la pierderea garantiei.
  • In cazul in care clientul nu ridica produsul reparat in termen de 15 zile de la data repararii (instiintarii), unitatea service poate recupera piesele inlocuite, clientul suportand valoarea manoperei.
  • In cazul neridicarii masinii in termen de 30 de zile de la data repararii sau de la data refuzarii reparatiei, clientul va plati o taxa de stationare 5 EURO fara TVA pe luna (echivalentul in lei calculat la cursul BNR din ultima zi a lunii).
  • Daca in termen de 3 luni de la data primirii in service, produsul nu este ridicat, acesta se va considera abandonat.
  • Persoana care preda masinile (utilajele) la service si care semneaza comanda de reparatie se considera ca fiind imputernicita de proprietarul acestora pentru a lua decizii referitoare la acceptul sau refuzul repararii masinilor (utilajelor).
  • Devizul estimativ de reparatie se va transmite prin fax, sau e-mail urmand ca beneficiarul sa-si dea acordul in scris pentru reparatia uneltelor.
  • Costul devizului estimativ se achita in momentul preluarii masinii in service, in cazul repararii, se va scade valoarea acestuia din manopera.
  • In cazul in care masinile nu se repara, conform normelor de siguranta si protectia muncii, acestea se vor livra dezasamblate.
Reguli de acordare a garantiei

Obligațiile clientului:

  • Să prezinte în original Certificatul de garanție si copie dupa Factura de cumparare pentru produsele achizitionate din Romania sau FACTURA DE CUMPARARE pentru produsele achizitionate din strainatate;
  • Sa dovedeasca concordanta intre datele de identificare ale produselor (cod produs, serie produs) si cele inscrise in CERTIFICATUL DE GARANTIE;
  • Sa se prezinte la unitatea service pentru remedierea defectiunilor, in termenul de garantie inscris in CERTIFICATUL DE GARANTIE;
  • Sa asigure pe perioada de garantie integritatea produsului impotriva: lovirii, strivirii, patrunderii de corpuri straine in produs etc.;
  • Sa utilizeze surse de alimentare conform datelor tehnice cu respectarea tuturor normelor de protectia muncii;
  • Sa nu permita demontarea produsului decat de catre unitatea service autorizata pentru rezolvarea cazurilor de garantie.
  • Sa asigure intretinerile periodice ale utilajului/produsului.
  • Sa utilizeze numai piese de schimb originale (perii carbon, filtre de aer, ulei si combustibil, bujii, curele de transmisie, rulmenti, mandrine,cabluri de alimentare etc)
  • Sa solicite rezolvarea reparatiei ca fiind caz de garantie in momentul prezentarii pentru remedierea defectiunii produsului.
  • Pentru defectele survenite datorita nerespectarii obligatiilor clientului, clientul va suporta atat cheltuielile de constatare, cat si pe cele de inlocuire a pieselor defecte in cazul optiunii repararii utilajelor (tarifele sunt cele din Anexa1)

Obligațiile departamentului service:

  • Să facă constatările necesare obținerii unei evaluări a defectelor semnalate de client intr-un timp cât mai scurt.
  • Să prezinte clientului cauzele care au dus la defectarea produsului în cauză.
  • Să semnaleze clientul pentru eventualele deficiențe în utilizare.
  • Pentru defectele de fabricație, înlocuirea pieselor defecte se va face fără costuri suplimentare din partea clientului.
  • Să prelungeasca termenul de garanție cu timpul scurs de la data înregistrării reclamației până la repunerea în stare de funcționare a produsului.
  • Să acorde beneficiarului, contracost, servicii de service post-garanție pentru toată gama de produse comercializate